tiistai 28. elokuuta 2012

Viime torstaina käytiin taiteiden yössä pojan kanssa. Stoalla oli kiva perhetapahtuma. Poika sai ilmapallon (mustan halusi), olis ollut kasvomaalaustakin, mutta ei, sitä hän ei halunnut. Käytiin kuuntelemassa hauskaa bändiä, joista jokainen soittaja oli erimaasta. Laulajat olivat turkista ja intiasta, kuulosti aika vinkeeltä lastenlaulut laulettuna suomeksi, intialaisella aksentilla. Mutta oli kiva keikka.
Ja sitten se keikka mille me oikeastaan mentiin: Herra Heinämäen lato-orkesteri!!


Mun poikani! Tahtoi eturiviin! Yritin sitä keskemmälle, mutta siihen tuli isoja tyttöjä (noin 6 vuotiaita) egojensa kanssa, niin pieni poikani jäi henkisesti jalkoihin ;) Siirtyi suosiolla reunaan :) Ekaa kertaa innostui niin että kehotettaessa hyppi! Tähän asti kaikki hypyt on aina jäänyt väliin, paitsi silloin kun ei saisi hyppiä.
Mahtava keikka. Keikan jälkeen käytiin vielä kättelemässä Herra Pujo ja kiitettin keikasta.

Kotiin seikkailtiin metrolla ja bussilla ja vielä kävellen. Ja kyllä mulla sitten on kiltti ja kultainen poika! Olin ihan pakahtua ylpeydestä. Niin hienosti ja kiltisti oli keikat ja koko kotimatkan. Keikalla ei yhtään reihunut, kiukutellut, mököttänyt tai juossut. Katsoi paheksuvasti muita jotka riehuivat ja sanoi mulle hiljaa, ettei noin saa tehdä. Hih. Ja kyllä mä häntä sitten kehuinkin. Vielä tänäänkin, kun tuli puheeksi kuinka kiva keikka se oli ;) Uudestaan!

Lauantaina oli jännä päivä silloinkin, paloaseman avoimet ovet. Nähtiin kuinka palomiehet paloitteli autoa, poika pääsi istumaan paloveneeseen, kurkittiin paloautoihin sisälle ja isä ja poika pääsivät sammuttamaan "tulipalon", isä pumppasi ja poika ruiskutti. Ja palkkioksi poika sai palomieskypärän. Kyllä sitä oltiin polleana ;) Vielä visiitti Tapiolaan jossa syötiin jäätelöt ja poika pääsi pomppulinnaan. Niin ja sai Peppi Pitkätossulta kultakolikon ;) Sitten mun miehet suuntasivat kotiin ja minä pääsin seuraamaan kaupunginteatterin fingerporinäytelmän harjoituksia. Kivaa oli! :)

Sunnuntaina tulikin kurkku kipeäksi ja nyt oon reporankana kotona. Flunssa kaatoi. Tänään piti poika käyttää allergiatutkimuksissa, mutta muuten aijon viettää tämän päivän vaakatasossa. Ja mies saa ruokkia perheen, pitsalla. Nih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti