maanantai 27. joulukuuta 2010

Tämän vuoden itsetehdyt joululahjat jäi vähän vähille.
Pojan kanssa painettiin päiväkotiin hoitajille omppukassit. Samoin samanlainen tehtiin mummille ja papalle. Valkoiseen kangaskassiin (valmiina ostettuun, laiska minä) painettiin omenan puolikkaalla, oranssinpunaisella kangasvärillä omppuja. Tuli ihan kivoja kasseja :) Tehtiin ne jo hyvissä ajoin ennen pojan joulujuhlaa ja kuvia en tietenkään älynnyt ottaa.

Jotain pientä odottaa vielä lahjansaajaa.


Pojalle ompelin ravun. Salaa. Miehen kanssa olivat olohuoneessa leikkimässä ja minä ompelukoneella keittiössä. Välillä kuului varoitushuuto, poika tulee! Ja rapu vilahti piiloon kippoon. Rapuun minä olen tyytyväinen, tuli mukavan pehmeä (vaikka se onkin jo purrut minua nenästä ;) Kankaana on velourinjäänteitä vaateprojektista. Kaava on ihan omasta päästä. Täytteenä teurastettua (uutta) tyynyä.

Siinäpä ne sitten taisi ollakin, ne omatekemät... Jos ensivuonna aloittaisi aikaisemmin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti