sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Käytiin firman kanssa Tallinnassa. Perjantaina mentiin laivalla yli. Harvoin on ollut laivalla huono olo, mutta nyt oli. Keikutti ihan riittävästi. Eteenkin kun syötiin juuri ennen keikutuksen alkamista.

Illalla majotuttiin hotelliin ja lähdettiin vähän kaupungille. Ikävä kyllä, sää ei suosinut maissakaan. Vettä tuli taivaan täydeltä. Minä päädyin olemaan tylsä ja pitsan jälkeen suunnistin hotellille nukkumaan.

Nautinnollista sekin oli! Hiljaista, lämmintä, pehmeää. Eteenkin hiljaista. Kun kämppäkaveri kömpi huoneeseen useampi tunti myöhemmin, käänsin kylkeä ja nukahdin uudelleen ;)

Aamulla virkeinä aamupalalle ja kaupungille. Matkakohteisiin kuului tietenkin Karnaluks, johon hurautimme taksilla. Ostoksia vähän siellä ja täällä, sekä joulutori.

Käsitöitä myyvästä kaupasta löysin mun pienelle rakkoi miehelle tukkitraktorin. Oli jo eilen kovasti leikeissä mukana.

Ja karnaluksista vähän sitä ja tätä ;)

Hauskaa oli. Jalassa on kiitettävän kokoinen ja erittäin kipeä rakko. Eikä ihme, kaverin askelmittari, ja yhdessä koko matka käveltiin joten pitänee melkohyvin paikkansa minullakin, antoi lukemaski reilu 18000 askelta ;)

Uudestaan! Kunhan vaan tuuli olisi kohtuullisempi...

1. Voi kun sinulla on ihania reissuja ja puuauto on mahtava. Oikein kaiholla ajattelin sitä rauhallista hetkeä yksikseen rauhassa lepäillen. Tämä on tätä hektistä elämän aikaa, jolloin tällainen hetki kuulostaa jotenkin todella kaukaiselta =)

Satutko tietämään mistä tuon Haapsalu kirjan voisi muualta saada? Olen sitä metsästänyt aikaisemmin, mutta silloin sitä ei ainakaan löytänyt mistään. Tahtoisin samanlaisen kidutuspaketin ;)

2. Yhdellä kysymyksellä sinua vielä vaivaisin blogini puolella. Tsätti kait pitäisi tähän blogiin vielä kehittää =)