torstai 10. tammikuuta 2013

Poika 4 v 8 kk

-mainostoistin "nolla sata sata, sieltä löytyy kaikki... Äiti! Sieltä löytyy _kaikki_!"
-"Katsotaan kuinka eurosia ne on" (mitä ne maksaa)
-"Mä puuppasin sun nenään *hihihihii*"
-"Tää on pyssyauto!" (panssarivaunu)
-"Saanko mä pelata ängsi pöösi-peliä? Mä katon onko mun kone jo latautunu!"
-"Syliin!"
-"Äiti voiko vettä tehdä?"
-"Äiti kato...!"
-"Pelataanko lautapeliä?"
-"Mä en sitten tee vauvalle niinkuin siinä kirjassa" (lyö)
-"Äiti, joko se vauva on syntynyt?" (ei, ei se ihan vielä...)
-"Mä rakastan sua niin paljon kun täällä on romua" <3 ja minä sinua kulta.
-On salaa opetellut numeroita, "Äiti, vitonen on ihan kuin kakkonen, mutta nurinpäin"
-Osaa kirjoittaa oman nimensä, ja kaverin nimen. Kirjaimet kiinnostaa "Millä kirjaimella alkaa..."

On se vaan ihana <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti