perjantai 1. kesäkuuta 2012

Jopas on ollut tauti. Särky ja kolotus on helpottanut, mutta voimia ei vieläkään ole. Vähän aikaa jaksaa ja sitten pitää levätä. Sänky on tullut tutuksi. Yhden potterin luin loppuun, sen mikä on ollut yöpöydällä lähes koko vuoden ja edistynyt sivu tai kaksi illassa... Toinenkin kirja on yli puolen välin. Kutonutkin olen, sitä kun voi tehdä sohvalla puoli lepäävässä asennossa. Huivia on tullut 30 senttiä :) Ja hei! Pyykkikorit on tyhjät! ;)

Viikonlopuksi mies lähtee reissuun ja minä pojan kanssa mennään mun porukoille. Lauantaina aijon olla hurja ja lähteä muutamaksi tunniksi kaupungille. Neljän seinän sisäinen elo ottaa hiljalleen päähän (no okei, olen käynyt ulkonakin: lääkäri, pojan neuvola, pojan lääkäri, ja tänään piipahdus puistossa). Mutta onneksi se on mies, joka ajaa ton ajomatkan!

Mutta kyllä täältä noustaan! Olen sentään jo elossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti